Tema: Re: Paštas ir siunta į namus
Autorius: Rrr
Data: 2019-05-17 15:08:28
Tai gal reikia paprotint.

Mano pastininke irgi siuntas pasirodo pas kaimynus masiskai megdavo
palikinet, kad ale perduotu. Parasiau i pasta email, atrase, kad
problema isspres ir atsiprase. Kaip sakant, nuo to laiko paskutinius
pora metu dirba labai fainas pagyvenes pastininkas. Jokiu problemu. :)

Cia Vilniuj, rajono neminesiu.