Tema: Re: kur pigus popierius?
Autorius: tranzoo
Data: 2019-05-14 09:44:59
normalus veislynas atiduoda suniuka ne jaunesni kaip 2.5 men ir mokanti
myzt ir sikt ant palutes.

tau belieka budet kol jis meta viska ir varo prie palutes. tada ciumpi
ir i lauka. mano paskutinis ne karto nera namie prikakojes.

maziuku pusle nelaiko taip ilgai. kad uztektu 3-4 kartu i lauka.

o realiai mama juos daugko moko. labai grazu ziuret, kai po vien varo
ant palutes kartu su mama.