Tema: Re: aliexpress ir siuntimas is europos
Autorius: 中国百强
Data: 2019-04-26 11:02:10
mjo, gramar nacis iš juleus irgi nekašką ;)

"Julius"  wrote in message news:q9ub5p$8lo$1@trimpas.omnitel.net...

markatas <info@_nesiukslinti_markatas.lt> Wrote in message:
> Prekes buna neismuitintos, tik kad is sandeliu EU, tai visus mokescius
> turi susimoketi pats. Jei neapsiziuri, tai valio, jei apsiziuri, kaina
Jei "kaina", tada "didėja"

pabrangsta.
Jei"pabrangsta" tada "prekė"....!

O tai eurocentai. Tada ir eurolitai?

Loterija ir tiek, kuri daznai prasprusta, bet buna ir
atvirksciaimarkatas09/04/2019 09:12, LinKevinas rašė:> PVM mokėt
nereikės, nes gauni iš EU>> Jei pirktum ne iš Europos ir pvz
paštui nesukelia įtarimo (dažniausiai > jiems dzyn)
svoris/dydis/siuntėjo deklaruota suma, praeina ir >200 > vertės
prekės be muitinimo ir pvm mokėjimo>>> On 4/5/2019 09:50, ostapas
wrote:>> Prekės kaina 63€, siunčia už nemokamai iš Čekijos su
DHL_CZ.>> PVM teks man susimokėt? Ką tikėtis palikt už popierių
tvarkymo >> paslaugas?>>>

--
Julietis