Tema: Re: patogi kėdė darbui/klaupykla
Autorius: Ness
Data: 2011-11-27 01:26:42
turiu klaupykla is ThomasPhilips, galvojau uzsidirbsiu pliusa savo
nugarai. Tai visu pirma ant jos zymiai labiau isitempus tenka sedeti,
nera jau taip labai patogu, antra, kad darbo stalas pazemejo =)
Issukciau ratukus, bet po dar poros prisedimu vistiek del patogumo
trukumo buvo nustumta i sona. Nusprendziau isirengti stovima darbo vieta
(cia namie) ant komodos. Mintis kilo po kazkada skaityto straipsnio apie
Pixar darbuotoju darbo salygas. Ten kai kurie tik stovimas vietas buktai
turi, zinoma pertraukelei yra kur pakeisti padeti i gulima.

Vistik mano isitikinimu kenkia ne tiek pats sedejimas prie kompo kiek
fizines veiklos trukumas, ypac nugarai.