Tema: Re: Q: patogi kėdė darbui/klaupykla
Autorius: ALORA
Data: 2011-11-26 19:31:03
man tai ne keliai, o ta pati nugara ėmė skaudėti, dėl kurios mol prevencijai tokią kėdę ir pirkau :) bet kiti labai ją giria... Nors
kas belieka virš 500 EUR suplojus... daba sūnus ant jos sėdi (kaina įspūdį padarė). manau, kad kelioms valandoms per dieną ji tikrai
gerai. Ar geriau už paprastą - čia jau kitas klausimas :)