Tema: Re: Q: patogi kėdė darbui/klaupykla
Autorius: alias
Data: 2011-11-26 21:12:15
Darbe sėdžiu ant tokios, taip vadinami 'saddle chair':
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/49/Satulatuoli.jpg

Tik reikia turėti omenyje, kad šiuo atveju stalas turi būti su reguliuojamu aukščiu -- kiekvienam vartotojui prisitaikyti pagal poreikius. Bet kokiu atveju, sėdima tikrai aukščiau, nei ant bet kokios kitos kedės.

Kas dėl pripratimo -- kiek neįprasta buvo pirmą savaitę. Dabar nugara priprato, nebemaudžia -- tokia kedė tikrai skatina sedėti taisyklingai, kitaip nugaros skausmo neišvengsi ir / arba greitai pavargsi.

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе
www.newsgroups.lt