Tema: Re: Plastikiniu langu sandarumas
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-11-15 17:11:08
Siulau zmonem realiai paaiskint, o ne smegenis pudrint

Langams 5-7 metai
ateini ir sutvarkai ir uzmirshti sekantiems 5 metams
kurios vietos tu nesupratai?
Kad neuztenka pasukinet kaip linkas idetas ...ar kaip?
Reikia paraleles? = Atvaziavai auto tepalu pakeitimui -  pakeiti tepalus
filtrus dirzus zvakes ir tt

Rankenos pakeitimas ka duoda?
Rankena 10-15lt . Tai kad sukdamas nauja rankena perduodi jega apkaustu
grupei o ne suki  varcios atsakomasias per isklerusia ar net neprasukama
rankena
Varcia  ne tik kreivai stovi bet ir  99%  balkono duru atveju turi
vertikalias 4-8mm deformacijas = banano formos - sukinek nesukinejes
Apie kreivas staktas  net nekalbam

--
___

Artūras Brazas