Tema: Re: Plastikiniu langu sandarumas
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2011-11-11 18:23:09
"...neissitrauikia lapas tada reiskia jau perspaustos tarpines, turi
trauktis"

Racionali mintis toje tezeje yra  tame kad neperspausti "geru" tarpiniu.
Shlipsui  per nugara traukia ko pasekoje gali nukenteti  normalus
poskyrybinis gyvenimas. 7 metai langams

"pucia kazhkaip "tai zinoma geriau nei zmona balkone , bet jei zmona
susreguliavo tai ir langu tarpines gali perspaust kad nepustu

--
___

Artūras Brazas
mob. +370 655 40000