Tema: Re: Plastikiniu langu sandarumas
Autorius: dz
Data: 2011-11-11 18:02:18
na bent man kitas zmogus, jau n metu gaminantis langus, sake, kad jei
neissitrauikia lapas tada reiskia jau perspaustos tarpines, turi trauktis
bet taip jau ant plysimo ribos

"Arturas | www.langucentras.lt"  wrote in message

Jei grazinsi video plokste paimta Shlipsienes stebejimams - atsiusiu zmogu -
sutvarkys - ikisi perlenkta A4 lapa , langa uzdarai (tarp ekscentriku) ir
istrauki. Issitraukia - yra ka reguliuoti - neisitraukia  ....

Variantas A:
15-55 litu langas aka perstiklinimas gumu keitimas rankenu keitimas

Variantas B:
apkaustu perrinkimas ar keitimas , lango geometrijos atstatymas , viso lango
ardymas ( apie 2 dienos sedetum be varciu )  apie 100-320 lt - bet tai daryt
reikejo vasara

--
Art?ras Brazas
mob. +370 655 40000