Tema: Re: Amway ir kiti MLM
Autorius: android
Data: 2018-01-15 23:32:37
su zepfer taspats. Pazistu kas prekiavo. Dirbo normalu darba, dejo pastangu. Beje, laaabai neblogai
uzsivirino per eile metu. Ikisiol sukauptus likucius pastumdo i pelna.
Nu bet uzpiso ir mete. Ir ka? Kur beda?

O tie kas cia triedzia apie sektas ir ikyrumus - tai tiesiog gyvenimo lepunai esat ir nemokat naxuj
pasiust TAIP, kad niekad negriztu ir dar labai dziaugtusi, jog atstumas nepermazas.