Tema: Re: Amway ir kiti MLM
Autorius: Andr
Data: 2018-01-15 18:05:16
Matomai neteko susidurt su ju pardavimu ikyrumu (kuris ne siaip sau, o
juos butent to mokina). Po tu poros menesiu, realiau, kad tos drauges
nebekels ragelio. Ir jei galvoji, kad ten tik uzsuka kavutes pagert ir
prie progos pasiulo kazka nusipirkt, tai labai klysti. Is pavieniu
pardavimu jiems nera naudos. Ju tikslas tave uzverbuot, kad ir tu
pardavinetum. Ir tau net ir 5 kartus pasakius, kad nedomina, jie tau
pasiulys ir 6 ir 7 ir ..., nes ju mastymu tu nesupranti ka prarandi.