Tema: Re: Amway ir kiti MLM
Autorius: Andr
Data: 2018-01-15 17:19:11
Pazystu viena zmogu, kuris irgi i amway iklimpes. Viena karta net is
mandagumo sutikau i ju tuos pristatymus nueiti. Man tai labiau primine
kazkokia sekta, tik vietoj dievo jie garbina amway produktus. Pabandyk
smarkiai tikinciam zmogui pradet aiskint, kad dievo nera, tai jis tau
akis iskabins. Lygiais tas pats gausis ir su amwaininkais. Kokia prasme
jiems sakyt faktus, kai visi ju faktai yra tik isgalvotos reklamines
nesamones prasilenkiancios su betkokia logika.