Tema: Re: maisto prekės iš PL
Autorius: qwerty
Data: 2017-04-20 15:30:29

"fenix@w"  wrote in message news:oda63k$695$1@trimpas.omnitel.net...

2017.04.20 14:20, qwerty rašė:
> Gerimai alkoholio? Barely paprastai tik dideja, kazkaip retai tenka
> rimtesniu alkoholizmu uzsiimt.

paskutiniai keli pasibuvimai, su ~5 alk vienetais - po ~40EUR galvai.
Vilniuje mieste. nu nx. barelis pas mane irgi netusteja, bet jau ziuriu,
kad reikes gryzt prie buitinio alkoholizmo mados su tokiom kainom

Pakankamai ir taip prisidalyvauju ten kur
> moket nereikia.

vat cia jau turi pasufleruot, kas tai yra.

Nu tai darbiniai reikalai, teambildingai visokie, sveciu priemimas ir pan.
Seimos ir artimuju rate kazkaip jau buitinis alkoholizmas nebemadingas,
palyginus kas buvo kai mums buvo <30m....

Alus dazniausiai is vietiniu mazu gamintoju, limonadai
> [...]
> Vytautas.
> Sampunai, visokie bobiski reikalai is kirpejos zmona perka didesniais
> kiekiais. Dantu pasta esu pameges pora variantu is UK parsisiunciu, nes
> cia tokiu nera.
> Koncervai nevartojami
> Saldytos mesos neperkam. 30kg netureciau kur det. Man paprasciau sviezia
> nusipirkt kai reikia.
>
> Tiesa viena kart milteliu pirkom PL. Bet kita kart tokios kainos nebuvo
> - praktiskai tas pats kas pas mus. Indaploves tablietku irgi kazkaip
> pigiau nemaciau. Zodziu man specialiai vaziuot niekaip neapsimoka. O ir

matai, turi planuot pirkinius. mesa ir as sviezia valgau, ale be
buitiniu prekiu neisgyvensi. as per pastaruosius metus labai pradejau
planuoti pirkinius i prieki, tame tarpe ir rubu pirkima ne sezonu, tai
dabar jau galeciau organizuotai vaziuoti i lenkija apsipirkti ir kas
ypac svarbu, nusipirkti lygiai tai, ko man reikia ir reikes kol
nesibaigs galiojimas. kokie 500-1000 EUR pirkiniams su vejeliu iseitu, o
uz skirtuma ten koks vietinis vandens parkas labai vilioja.
p.s. dantu pastos palyginimas siaip prie pavyzdzio. pigiu kolgeitu irgi
jau senai nebenaudoju.

Kazkaip nepastebejau kardinaliu skirtumu tarp smutkiu kainu cia ir PL. Siaip
retai perku tokius dalykus, xujova pasidaro jau 10min pasivaiksciojus po
shopingmola. Darau tai ir didelio reikalo :)