Tema: Re: maisto prekės iš PL
Autorius: qwerty
Data: 2017-04-20 14:20:54
Gerimai alkoholio? Barely paprastai tik dideja, kazkaip retai tenka
rimtesniu alkoholizmu uzsiimt. Pakankamai ir taip prisidalyvauju ten kur
moket nereikia. Alus dazniausiai is vietiniu mazu gamintoju, limonadai
nevartojami. Vienintelis nealkohilinis skystis kartais perkamas - Vytautas.
Sampunai, visokie bobiski reikalai is kirpejos zmona perka didesniais
kiekiais. Dantu pasta esu pameges pora variantu is UK parsisiunciu, nes cia
tokiu nera.
Koncervai nevartojami
Saldytos mesos neperkam. 30kg netureciau kur det. Man paprasciau sviezia
nusipirkt kai reikia.

Tiesa viena kart milteliu pirkom PL. Bet kita kart tokios kainos nebuvo -
praktiskai tas pats kas pas mus. Indaploves tablietku irgi kazkaip pigiau
nemaciau. Zodziu man specialiai vaziuot niekaip neapsimoka. O ir 2keur
neuzdirbu..

"fenix@w"  wrote in message news:oda498$4ah$1@trimpas.omnitel.net...

2017.04.20 13:09, qwerty rašė:
> Nezinau, neragavau :)
> Gal ir nieko butu, bet kiek ju reikia pirkt kad apsimoketu vaziuot?
> Apskritai seimoj yra labai nusistoveje produktai kuriuos perkam -
> pienas, kefyras, grietine, suriai, duona... Tik ju PL net nemaciau.
> Desras, mesa perkam turgely kur jau atsirinkom.

supakuotos analogiskos ir ilgai stovincios tarp ju ir nemaisto prekes:
gerimai, hig reikmenys, konservai, saldyta mesa netgi. va draugas buvo
pries ~pusmeti, tai sake virs 30kg vistienos parsivezhe. analogiskai
kaip pas mus, bet atiteko jam, uosvienei, kaimynui ir t.t. sake kad
kelione per akis atsipirko, nors jis uzdarbiu nesiskundzia, 2kEUR/men+.
as kai praktiskai pieno produktu nevalgau, tai px, labiausia gendantys
ir neperkami. apdailininkas dar idomiau papasakojo - Kauno urmo bazej ta
pati striuke 120, bialystoke ~35.