Tema: Re: maisto prekės iš PL
Autorius: Sail
Data: 2017-04-20 08:45:46
Kaip tik pries savaite is tokios pramogines / apsipirkimo keliones grizom.

Ispudziai super teigiami. Kaip laiko masina grizt i laikus, kai zmones
kabake geria ir valgo, o ne hipnotizuoja ta vieninteli stoparika kuri
imanoma nusipikt be paskolos.

Degtines butelys kabake centre 11 eur. Butelys, Karlai, ne cerka!
Maistas irgi pigiai iki negaliu. Galima imt bet ka neziurint i kainas.

Dabar ant dietos, nes reik numesti priaugta svori...

Parsiveziau bagazine vyno, tuo ivykdydamas valdzios siekius kad alkoholio
pas mus nepirktu. Ir bliac gran reserva vynas po 3 eur. Kitur pirkau crianza
po 4 eur, bet irgi nesigailiu, nes manau bus neblogas.

Ragaut dar neragavom - laukiu savaitgalio. Bet bent jau porai metu vyno
atsiveziau tikrai.

Galim kelt akcizus ar isvis uzdarinet alkoholio parduotuves :-)