Tema: Re: Gal kam sve?i? reikia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-08-28 16:40:06

"Bone Daddy"  wrote in message news:mrpb4e$sv7$1@trimpas.omnitel.net...

>Aš neturiu Jėzaus Kristaus sindromo, ten ar čia keist jų požiūrį, tuo
>labiau, kad Rusijos TV turi daugiau galimybių. Ir myžt iš laimės, kad koks
>tai rusas pasakys, kad pas mus viskas OK.

Ne, as retai myzu is laimes, man tai paprasciausiai patinka.

>Jei tu turi entuziazmo ir laiko tuo užsiimt, prašom, nepakenks.
> Vienok rusus pakeis tik jų valstybės vidiniai poslinkiai. Bet tam gali
> prireikt laukt dar kokį tūkstantį metų.

O po tukstancio metu - ryte ar vakare? Kaip sake kinieciai - didele kelione
nuo mazu zingsniu. Dar karta kartoju - tai susije su mano darbo, is urio as
gerai gyvenu, man tai patinka, plius jauciuosi,kad nors ir nedidelis, bet
tai mano inasas, kad tai bus ryte, o ne vakare.

Ir kaip minejau - nauda matau. Kur atvaziuoja su priesingu nusistatymu, tai
deja neteko matyt varianto, kad nuomone pasikeistu. Nezinau kodel - negali
sakyti, kad jie durniai. Gal jai smegenys perdaug praplautos, gal kokie
psichologinia dalykai. Vet nemazai tokiu, kurie atvaziuoja su neutralia
nuostata ir isvaziuoja pavydedami mums. O man patinka, kai man pavydi.