Tema: Re: Gal kam sve?i? reikia?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-08-28 09:44:37
Nelabai gal skaitosi, nes kaip ir gimine, bet... panasiu budu pries 4 metus
į Lietuva vasarai atvaziavo 16 metu mergaite. Gyvena Rusijoje, bet turėjo
ryšių su Lietuva. Mergina pasitaikė su kiaušais. Pareiškė tėvams, kad ji
lietuvė, kad jos čia šaknys ir ji čia gyvens. Tėvai iš tų, kurie masto ir ku
ne vata. Tėvas greičiau sutiko, mama pasilaužė dar, bet 11-12 klasę mergina
baigė Vilniuje, yra už stoties kažkokia įstaiga, kur priima tokius
atvykstančius mokytis, apgyvendina, globoja ir panašiai. Šiuo metu mokosi
dailės akademijoje ir tvarkosi dokumentus, kad jau ne pagal laikina leidima,
o kaip pilietė čia gyventi. Blogai? Man gerai. Man užtenka, kad aš turiu po
ranka pavyzdi savo kaimo "lenkams" ir troleibusinems beretems, cia
gyvenanciom jau 50 metu. Kai atvaziavo į Lietuva, as ja pirma karta sutikau
irgi pries rugsejo 1-aja. Ji lietuviskai mokejo "Aciu" ir "Laba diena" ir
tai su akcentu. As nezinau , kokios ten kosmines technologijos toje
mokykloje, nors speju 99 proc. - motyvacija, bet rezulatatas neitiketinas -
po Nauju metu, kai ji man paskambino telefonu as nesupratau, kad kalbu su
ja - letai, gal siek tiek pagalvojant, bet duok Dieve, kad nors puse is musu
taip taisyklingai kalbetu.

"G.K."  wrote in message news:mrov4l$m0u$1@trimpas.omnitel.net...

Butent.
Pasikviete pas save tuos vaikus turesit galimybe parodyti kaip gyvenam ir
galbut kiek pakeisti ju
nusistatyma.
Rekdami visi rusai vatnikai ir priesai nieko gero is to neturesit.