Tema: Re: Gal kam sve?i? reikia?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2015-08-28 12:54:22
Aš neturiu Jėzaus Kristaus sindromo, ten ar čia keist jų požiūrį, tuo
labiau, kad Rusijos TV turi daugiau galimybių. Ir myžt iš laimės, kad koks
tai rusas pasakys, kad pas mus viskas OK.
Turiu džiaugtis, kad yra normalių rusų? Žinau, kad jų yra. Bet mažai, ir lai
jie patys rūpinasi savo valstybe ir tautiečiais.
  O man daug ramiau, kai Lietuvoj stovės kuo daugiau Abramsų, Javelinų ir
pan.

Jei tu turi entuziazmo ir laiko tuo užsiimt, prašom, nepakenks.
  Vienok rusus pakeis tik jų valstybės vidiniai poslinkiai. Bet tam gali
prireikt laukt dar kokį tūkstantį metų.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Todel ir norime, kad Lietuva pristatinetu lietuviai, o ne kaip kazkas siule
ambasada ar kokia rusu sajunga. Vasara turejome grupe moksleiviu Palangoje
stovykloje is Chabarovsko. Nezinau ar tai ilgai issilaikys, nes vietine
propoganda darys savo, bet kad jie atvazavo su vienokiu poziuriu (vos ne
kaip pasmerkti i prieso teritorija), o isvaziavo su visiskai priesinga
nuomone, manau labiau pliusas, nei kad butu vaziave poilsiauti i Kryma.

"Bone Daddy"  wrote in message news:mrotp4$l4g$1@trimpas.omnitel.net...

Kalbėjau nesenai su kaimynu rusu, gimusiu ir gyvenančiu Kaune. Amžius apie
30 - 35 m.
Išsižiotum išgirdęs, kaip jis kalba tiesiog Žirinovskio ar dar aršesnių
kremlinų žodžiais. Sunku įsivaizduot, kad neišprotėjęs žmogus gali tikėt
tokiom fantastiškom nesąmonėm.

P.S. čia tas, kuris prieš 10 metų sakė, kad netruks tankai atvažiuot iš
Sovietsko iki Kauno.