Tema: Re: Koki ciuzini rinktis?
Autorius: going
Data: 2015-08-21 13:30:20
Paprastas tankiausias kieciausias porolonas (kas ir yra putu poliuretanas) + viskoelastinis
sluoksnis ar antciuzinis.

kiek ir ko priklauso nuo tavo svorio. Gali pasirodyt, kad pakaks tik porolono.

as dabar naudoju 5cm porolono ant lygios plokstes + 5cm viskoelastano. Man truputi per minksta. Bet
ant viskoelastano maloniai gulisi.
Seniau turejau pigiausia 10cm porolono ciuzini (Lonas, ~300lt 160x200) - buvo pats tas.