Tema: Re: Koki ciuzini rinktis?
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-08-20 15:30:46
as pernai rinkausi, biudzetas buno gana ribotas, bet is kart be
gulinejimo buvo nuspresta, kad pirksim spyruoklini. Man rodos spyruokles
yra klasika ir tokios bus visada, o ne nespyruokliniai yra tik laikinos
mados, bet cia tik mnano nuomone.
Pirkom Lono kazkuri dvieju gal zvaigzduciu. Toks lyg ir kietokas atrodo,
bet stai miegu jau netoli metai ir liuks. Nors irgi turiu su nugara
bedu. Seniau irgi ant spyruoklinio kampo miegojau, tai dideliu skirtumu
perejojus ant Lono nebuvo.
O dabar apie patalynes deze po lova. Zmona buvo uzsispyrus, kad reikia
butinai su deze ir taskas. Nu ok, nupirkom tokia. Ir dar su deze
galvugalyje, ne as taip norejau. Finale lovos neklojam (nes tai tiesiog
miegamasis su vienintele miegojimo funkcija) ir ta deze tiek po lova,
tiek galvugalyje stovi tuscia. Na galima butu ten sukrauti nenaudojama
svaria patalyne, bet kadangi turim kitu vietu, tai to nereikia.