Tema: Re: Koki ciuzini rinktis?
Autorius: makukas
Data: 2015-08-20 09:19:46
Kaip tik neseniai pirkau ciuzini 160x200. rinkausi pora menesiu.
Pradzioj issirinkau spyruoklini uz 300eur, pagalvojau, kad reik pigiau,
perejau per baldu parduotuves, pagulinejau ir pasirode, kad uz 500 eur
patogesnis. Savaite tempiau, nes pinigu gaila. nuejau pasideret, bet
baigesi taip, kad dar pasivarciau dar vieno ir visi ankstesni man tokie
nepatogus pasirode. Taip ir nusipirkau uz 800 eur poliuretanini FEY
Elegance MDI 90 sau su zmona ir dar 80x200 dukrai. Pries savaite atveze.
pirma nakti miegot negalejau, ieskojau kur tos anatomines zonos. Bet
dabar labai gerai miegasi. Stuburas anksciau ryte skaudedavo, dabar
jokio skausmo nebeliko. O dukrai anksciau nosi uzguldavo po nakties, tai
dabar dabar viskas susitvarke.