Tema: Re: Q: Apie busto paskolas
Autorius: krivis
Data: 2014-08-21 17:01:22
O kaip yra su nepanaudota paskolos dalimi?

Is esmes as imu paskola pabaigti namo statybas, realiai naudosiu pinigus
namo vidaus irengimui, baldams, tapetams ir t.t. Reikalas toks kad kiek
tiksliai man tam pinigu iseis as nezinau, kaip geriau daryti, ar verta
pasiimti paskola su razervu ir panaudoti ne visus pinigus? Kaip tokiu atveju
skaiciuoja palukanas ir visa kita?