Tema: Re: Apie busto paskolas
Autorius: CodeC
Data: 2014-08-21 13:46:02
On 08/21/2014 01:35 PM, gopenzo wrote:
> 1. Pries metus DNB eurais 1.85 marza.. Swedbank buvo vos mazesne marza, bet norejo didesnio pradinio inaso.
> Danske kosmosas, nes norejo 30% pradinio inaso, SEB marza buvo gerokai didesne.

o man danske pasiule pacias geriausias salygas pries metus. cia ir yra
esme, kad nera jokiu bendru taisykliu, viskas nuo konkretaus kliento ir
jo salygu priklauso, ir kiekvienam banke skirtingai vertina.
bet nera ko tiketis labai geru salygu kazkur, jei 30% perkant busta yra
problema. tuo labiau, kad tiek reikalauja tik beviltiskai pasenusiems
daugiabuciams. naujam bustui 15-20 % reikalauja.