Tema: Re: Apie busto paskolas
Autorius: CodeC
Data: 2014-08-21 14:53:37
On 08/21/2014 02:49 PM, krivis wrote:
> Įdomu kodėl, Linai? Negi tokių debilų pilnas pasaulis, juk JAV ir
> Europoje tai labai netgi įprastas dalykas.

jis taip mane pyzdavoja, kad jau niekas jo net nebesupranta.
cia pagal ji as taip kazkada sakiau. px, kad 'biski' kitaip. juk jis
viska labai asmeniskai i galva (o gal burna?) ima. isstrauke 3 zodzius
is 5 sakiniu konkteksto ir dabar kukcioja jau kokius 5 metus. juk pats
per krize ciut nesubankrutavo, krantu po vandeniu prisidares.
ir siaip ziauriai kompleksuotas ir slykstus zmogenas. bet bando kitus
tokiais daryt, i save panasiu iesko.