Tema: Re: Kava
Autorius: 6žąsys
Data: 2014-07-29 11:14:27
kas as galiu pasakyti - visi jus duchai. specu priviso, visi viska moka, visi viska zino, o realybe tokia: ne vienas neturit su kuo kavos issivirti, todel galit nors usurinio triauskucio issikta kava virt, gausis tas pats statoilas. zodziu kavai isvirt reikia:
1. specialaus issilavinimo - 5 metai italijoje, 20'000 euru uz metus, isduodamas diplomas.
2. vandens - vanduo vezamas is grenlandijos, litras apie 250 litu. anksciau buvo pigiau, bet po islandijos vulkano tinkamo vandens labai sumazejo.
3. kavos aparato - turi buti pagamintas tik is libano kedro ir zvaigzdziu metalo, rankomis, seno italo, kurio seima kavos aparatus gamina ne maziau kaip 700 metu. kainos nuo liamo.
4. gerais metais pagaminto filtro is maldivinio lemuro vilnos, ciabuviu, kurie sugebejo isvengti idarbinimo turizmo sektoriuje, pagaminto rankomis. vienetas apie 1000 litu.

taip kad baikit svaigt, lopai.