Tema: Re: Kava
Autorius: bzik
Data: 2014-07-25 10:57:43
esminis klausimas - ar tos energijos reikia? Kai dažnas vartoja per didelį
kalorijų kiekį, su gėrimais gaunami angliavandeniai neįvertinami. Darbe
dažnas išgeria 3-5 puodelius kavos/arbatos. Kai kaskart 1-2 šaukšteliai
cukraus, ta energija greičiau nusėda riebaliuku, nei panaudojama tikslingai
:)

kava tonizuoja, o cukrus suteikia energijos. Nevykęs palyginimas su redbuliu