Tema: Re: Kava
Autorius: karolis
Data: 2014-07-29 10:03:47
Tai cia gi tau pasakoja kad nieko tu neatskirsi ir tik etiketes skaitai. Ale
kai pasiulai padaryt bandyma tai i krumus bega :))

"Aurimas B"  parašė naujienų news:lr605e$7k3$1@trimpas.omnitel.net...

nu jakobsą nuo belenko atskirsi tikrai, ir ne gerąja prasme, o pasižiūrėjęs
į veidrodį ir surauktą miną pamatęs.. :D

p.s merildo nesakau kad geriau.

o i illy supylus lavaza atskirtum drąsiai (lavaza jei apie espreso kalbam)
bus kurkas kartesnė.. o jei pagal kainas tai Julius meinl turėtų būt geriau
nei illy, ale vot nefega, mano skoniu ana išvis ir be skonio ir visikai
nestipri - labai švelni, taip pat nuo bet ko turbūt atskirtum..

Paulig jei neklystu Hesburgeryje yra, thu kad kur ją, nesugebėjau to
puodelio išgert.. degintos durpės.

"spakainas"  wrote in message news:lr58nv$eq6$1@trimpas.omnitel.net...

O jei į merildo pakelį pripilt jakobso? :F