Tema: Re: Atostogos žiemą
Autorius: eimaz
Data: 2013-12-18 17:52:50
kažką maišai, 12 mėn gal ir rasi kokią 1 kelionę, bet nuo sausio iki
balandžio tikrai į Turkiją nieks neorganizuoja kelionių. nu ir nebūtų ką ten
veikt prie +10 ir lietaus.

"kurmis"  wrote in message news:l8rmi8$l32$1@trimpas.omnitel.net...

Na Turkija man užkliuvo iš tikro būtent tuo kad ten Novaturas ir organizuoja
keliones. Žiemą veža į Turkiją, o į Egiptą ne, kai Tez Tour atvirkščiai.

Kas dėl "netinkamas metas atostogoms" taip, gal ne pats tinkamiausiai,
tačiau dėl tam tikrų įpatybių atostogoms laiko randu tik žiemą, na gal būt
dar ankstyvą pavasarį, bet ir tai sunkokai, todėl prie to taikytis ir tenka.
Negaliu sau leisti atostogauti tada kai pats darbymetis ir dirbti tada kai
visi klientai miega.