Tema: Re: Atostogos žiemą
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-12-16 19:10:10
kanaruose irgi vesoka galibut. reik gal y kabo verde varit kad jau
garantuotai ;)

"CodeC"  wrote in message news:l8n3uu$3mv$1@trimpas.omnitel.net...

On 12/16/2013 04:45 PM, kurmis wrote:
> O tai blogai kad pigu? Kuo Kanarai geriau uz tuos populiarius krastus?

nu man asmeniskai patiko tuo, kad nelyja ir nera +40.
ir siaip, visa aplinka, maistas, zmones ir nuotaika ne kebabiska
azijietiska. dar aisku ir kanarai nera taskas. tau konkreciai turetu but
geriau tuo, kad gali tiesiog dabar ten vaziuot ir ilsetis.