Tema: Re: Atostogos žiemą
Autorius: CodeC
Data: 2013-12-17 11:30:12
On 12/17/2013 11:06 AM, shimtas kinieciu wrote:
> grazumo ten visada uztenka ir paties yvaireusio.
> bet vanduo dabar shaltas kaip baltyje ;)
>

> "alias"  wrote in message news:l8p2qs$8v3$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nū jo, rodo gal ir daugiau, bet ten kalnuota ir vėjuota. ant saulės bus
> 20 o pavėsyje reiks megztuko. bet jeigu boba nezyzia ir pačiam toks oras
> tinka -- tenerifė bet kuriuo metu laiku nuostabi.

as berods geguze buvau. tai momentais irgi shalau, net su megztiniu ir
dekiu apsivyniojes, ypac laive kokiam.

siaip ten net vasara toks niuansas - uzuovejoj ant saules gali greit
smugi gaut, pavesy ant vejo nuo okeano tikrai nepersilta.

vandens temp. smarkiai skiriasi tarp papludimiu, speju del sroviu.
vienoj puses uzgelia viska, kitoj gali neislipes sedet visa diena.

cia atsiliepimai is lanzarotes.