Tema: Re: zieduku sumainymo sventuke
Autorius: Arj
Data: 2012-12-05 17:23:25
visokiu yra, visokiu reikia. Provincijoj ziurek daugiau ir nemoka, vilniuj uz tiek neprasideda.
O saip - kai muiline pas kiekviena yra, o dslr pas kas trecia - fotografo prasme suprantama tik
nuotakai.
Apie tai kad tokia proga reikalingas tikras talentas - nereikia, vestuviu fotografai daznai jo turi
ne ka daugiau uz eilinius megejus, kurie skirasi daznai tik tuo kad nemoka makaronu ant ausu
kabinti.

"Shlipsas"  parašė naujienų news:k9nl0a$p63$1@trimpas.omnitel.net...

du fotografai uzh 2000 lt? Pigiai kaiptais kaip dviems. Ash uzh du reishkias
varau :))

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius