Tema: Re: zieduku sumainymo sventuke
Autorius: Shlipsas
Data: 2012-12-05 17:12:05
klaioka skai zeninosi tai didzhiavosi uzh 15 minuchiu retro filmuka 10
shtukiu paklojes. Na parode vieniem kitiem ir i lentyna. Nzn ar vertejo net.
Fotografu kainos irgi kaikur perlauzhtos be proto. Pasiziuri kad kaikur
sumoka vien tik uzh grazhu logotipa foto kamputyje.

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius