žiūrėjom, prašo 1900. Universalas, balta, visiškai plika. Variklis dirba LABAI gražiai, apskritai labai retas dyzelis taip dirba. Kelios rūdelės, keleivio durys truputį palankstytos. Stabdžiai buki ir lyg šnypščia stabdant, kaip stiprintuvas kiauras būtų. Salonas tik čiut čiut pradėjęs plyšt, ant skaitliuko 230kkm. Pasakoja, kad remontavo siurblio elektrą, visa kita mol OK. Važiuoja kaip ir neblogai. Lyg ilgokai starterį sukt reikia, bet nžn to variklio specifikos, gal normalu. Pagal garsą, pats starteris tuoj pasiprašys remonto. Toks vat vaizdas. "Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message news:i118a7$m4p$1@trimpas.omnitel.net... > O tai po kiek dabar mazdaug eina neuzmusti 1.7TD ir 2.0DI? Kainas > autopliuse maciau, tik stovio nei vieno neziurejau, tai idomu nuo kokios > kainos jau kazkiek gyvi aparatai gaunasi. Sau irgi galvoju ieskotis kazko > nebrangaus ir pigiai vaziuojancio.. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:i0qsag$bi1$1@trimpas.omnitel.net... >> na, aš "imčiau" naują BMW iš salono. O bet konkrečiu atveju situacija su >> biudžetu kiek kitokia :). >> >> "vectra GSi" <vectra@opel.lt> wrote in message >> news:i0qrkr$aui$1@trimpas.omnitel.net... >>> imciau 2.0Di geriau, visai kita masina, ne tik del traukos. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:i0qosa$8et$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kaip ten su jais padėtis? Galima jamt ar susilaikyt? Astra G. >>>> >>>> >>>> Dainius >>>> >>> >>>