Tema: Re: 1.7td
Autorius: Miegapele
Data: 2010-07-05 14:04:01
galiu pasakyti kad pas mane puikiai. drozema penketas metu, is gedimu tai
pakeisti amortikai gale (stationas) ir sarnyrai. spidometras rodo 370 kilo
kilometru. Daugmaz reguleriai keiciami tepalai ir dirzas kai reikejo. Kuro
sanaudos net labai dziugina, is vietos rauna puikiai, prie 110 pradeda
jaustis galio trukumas ir puva neblogai ( nors su tuo kaip kurios) Tiesa
apsukas megsta siek tike diedesnes. Variklis pasirode kantrus kaip niekieno.
Sesuo buvo pilna baka benzo prisutinus tai savaite knisomes beiskodami
slieku kas sugedo. Po savaites netycia pastebejau ceki ant paneles padeta.
Ir gedimas paasikejo. Atsiliepimai teigiami, kantri, pigi ir vaziuoti ir
islaikymas. Uz tokius pinigu patenkintas visais 20 procentu.