atrodo gedima aptikom. Aciu arunazz uz teisinga uzvedima ant kelio. Is pradziu is duobes apziurejom visa kuro magistrale po dugnu. taip pat ir uzpylimo bei ventiliacijos angas. viskas ten ok, slangutes minkstos, nesueizeje. tik labai daug purvo visur. keistoka, kad visos tos slangutes (dvi mazos ir viena stora - uzpylimui) eina tiesiai per galine arka, kur pastoviai ant ju varomas purvas nuo kelio. nu bet gal ten tai gumai ir dzin. nuo bako dugnu iseina trys slangutes (melynos spalvos). viskas ten irgi kaip ir ok. dvi slangutes pasiekusios motoro skyriu kyla aukstyn prie isiurbimo kolektoriaus, o viena suka desiniau. prisegtam paveiksliuke parodziau kur ji islenda variklio skyriuje, ir nukeliauna i priekini desinyji sparna. is ten islenda, stovi kazkoks elektrinis voztuvelis, ir salia oro padavimo slangos nueina kazkur i ta isiurbimo kolektoriu ("kelma"). beda buvo ta, kad ji buvo nuluzusi nuo to stuceriuko, kur turetu jungtis "kelman". likusios slangutes ilgio uzteko prijungti is naujo. chamuto jokio ten kaip neina, tiesiog uzmovem ir viskas.... o pasmirsdavo kartais ko gero todel, kad pastabdzius, arba ant posukio (arba per kokias duobes pavaziavus) benzas bake pasiteliuskuodavo, atsirasdavo jo garu (benzo bake buvo gal trecdalis). jauciu nuo slegio jungdavosi tas elektrinis voztuvelis, ir benzo garus, kad jie nesikauptu bake, paduodavo i isiurbima. na o mano atveju visas tas dalykas eidavo i variklio skyriu, ir matomai per ventiliacjos angas eidavo i salona. tikiuosi nereiks listi i sparna, ir ziureti koks biesas dar ten randasi :) na rytoj zmona pasivazines, ir bus aisku, ar ta priezastis, ar ne....