Tema: Re: užgesinus variklį užkaista
Autorius: donatas
Data: 2010-06-15 16:41:10
nzn kaip ten 1.8, bet 1,6 situacija ta pati kamsti  karsta diena apie 100
truputi virs 100, ypac staigau kyla kamsti karsta diena kai ijungta
kondiske, as manu tai is dalies konstrukciniai ypatumai bent jau pas mane
astroje, kondiskes radiatorius tokio pat dydzio kaip ir variklio ausinimo
radiatorius ir jis stovi priekyje jis visu dydziu uzdengia variklio ausinimo
radiatoriu, jis netai kad negauna jokio saltenio oro bet ijnungus konidske
jis dar gauna papildomos silumos o tarpas tarp ju gal 2 cm Aisku reiktu
atkreipti demesi ar tvarkingai veeikia ventiliatorius, buna kelios padetys
pvz kaip suzinojau pas mane antra padeti daviklis jungia tik prie 115C
laipsniu, persasi isvada gal tai ir numatyta gamintoju. Ausinimo skystis po
slegiu neverda prie tokiu temperaturu.