Tema: Re: užgesinus variklį užkaista
Autorius: BigM
Data: 2010-06-15 10:06:59
Mano temperatūriniai stebėjimai beveik 1:1 kaip ir tavo.

Šaltesniu oru trasoje T būna prie ~82C, šiltesniu prie ~85C. Mieste
pasimalus kyla iki ~92C, įsijungia ventiliatorius ir per pora minučių
palaipsniui krenta iki ~88C -> tuomet ventiliatorius išsijungia. Išvažiavus
iš kamščio variklis greičiau pravėsta. Bet aukščiau 92C dar nebuvo pakilę
sėdint ir karštą dieną ir ilgai kamštyje. Pavasarį ir aš keičiau diržą kartu
su vandens pompa.