Tema: Re: 2 Staska
Autorius: BigM
Data: 2010-03-16 15:17:51
nu supratau.
skaityk meilą, parašiau tau truputį paklausimų.

O dėl ridos tai fyg žino, bet iš bendro stovio tai tikrai kol kas be
priekaištų neskaitant išorinių kėbulo apibraižymų ir apibaladojimų... LT
buvo tris metus iki mano nupirkimo , nuvažiuota buvo ~20kkm per tuos metus
(neturiu pagrindo netikėt), aš va per metus numyniau ~30kkm, tai itogo
gaunasi, kad per ~7 m. francūzas nuvažiavo ~70-80kkm - mažoka, bet kas ten
žino ;)