Tema: Re: 2 Staska
Autorius: NBK
Data: 2010-03-15 18:44:04
Sveiki,

Galvoju apie Vectros B pirkimą (1997-1999 m.). Variklis 2.0 ecotec.

Kiek standartiškai servise Vilniuje kainuoja paskirstymo diržo pakeitimas toiam automobiliui? Kiek girdėjau, tai su juo ten keičiasi nemažai papildomų detalių ir suma sumarum gali kainuoti net iki 1000 Lt? Sakykim variklis tvarkingas ir reikia profilaktiškai pasikeisti diržą.

Dėkui.