Tema: Re: 2 Staska
Autorius: Eex
Data: 2010-03-16 15:15:26
pas mani rida ~130k, vectra B, 00', 1.8.
kaip tik pries pora dienu pakeiciau dirzus ir vandens pompa.
visi dirzai ir guoliai su pompa kastavo ~350lt (tiksliai vis tik nepamenu)
:/ darbas vietiniame garaziuke su tepalo pakeitimu 220lt.
tai isimta vandens pompa sukant ranka toki biski negrazu garsa leido...
meistras sake kad jau biski ji turejo uzti jau, t.y pasidevejus. kiek
skaiciau tai vandens pompa rekomenduoja keisti kas antra dirzo keitima, t.y.
kazkur kas 120k km. dirzai kas 60k km (nors meistras sake, kad gali kas 80 k
km keisti.) Nuimti seni dirzai atrode kaip ir nedeveti, nei itrukimu, nai
nuluzusiu dantuku nebuvo matyti.