Tema: Re: zafira A greiciu deze
Autorius: zafira
Data: 2012-03-21 08:25:41
dekui. Manau si info tikrai man pravers. Keisciausia, kad tai nutinka
paravaziavus tik 70k (tikru) km

"Ablasiejus"  wrote in message news:jk4bq6$22p$1@trimpas.omnitel.net...

jei ten deze ant torsu, tai bbd kaip padayrta.
Sunkiai junginejasi, ar norint pirma ijungti, reikia jungti antra po to
pirma - gydoma taip:
1. Prie dezes, kur jungiasi trosas. Yra tokia plastamse 1x1cm dyzio. Jin
isdyla ir toje vietoje lasivumas. As ja isemiau, isitekinau netaline ir
idejau.
http://cdn.uber.lt/ng/autos.opel/1258118791_gearbox1.png
Kur apvesta raudonai, tas klibena. Jis statosi i ta plastmase, kur kerta
melyna rodykle. Va ta plastmase pakeiciau i metaline.
2. Ar riciaga pati kliba obuolyje? Ten isidevi plastmasine ivore, kliba
obuolys - ir vsio. Begiai nesijungineja normaliai. Ta detale pakeitus i
nauja - viskas puiku. Bet linksmiausia tame, kad "ta detale neparduodama
atskirai". O srote saukia belekiek pinigu uz ta mechanizma.
As va tuos du punktus pagydziau, ir begiai jau panasiau, kaip masinose kad
buna.