Tema: Re: zafira A greiciu deze
Autorius: kef
Data: 2012-03-14 07:07:35
taip sunkiai judet turetu arba del trosu (pvz. purvas po sarvu) arba del
uzkirmijusio to mechanizmo ant dezes. Begio rankena (visas mechanizmas)
uzstrigt manau negali, nes tien beveik vien plasmases (turiu senaja
atidavimui jei ka, manau man ja biski be rysio pakeite, nors ir buvo
pagerejimo :-). Jei pats tepliosies, tai bandyk isimt akuma ir akumo lovi.
Isemes lovi turetum gauti sioki toki priejima prie dezes ir trosu. Trosus
galima atkabint ir paziuret kas ten nejuda, deze ar likusi dalis.