Tema: Re: zafira A greiciu deze
Autorius: zafira
Data: 2012-03-13 22:48:32
butent taip... pastumus (su jega) i sona - stovi kaip ikastas...atgal
atstumti irgi reik jegos...moteriske nepavaziuotu apskritai. Kai raumenu
pagalba dastumi iki teisingos vietos - begis isijungia beveik normaliai.
Bet, 1 begio neijungsi pries tai neijunges 2

"kef"  wrote in message news:jjnn89$tbb$1@trimpas.omnitel.net...

Variklis muset Z20LET. Tada deze turetu buti tokia pat kaip ant 2.0dti, su
kodu F23, tik dantraciai kitokie.

> is triju isvardintu variantu man panasiausias pirmas.
> kaip nustatyti paciam ? ... kas  ir kur padoriai daro ?... Vilnius

Tai taip ir nesupratau ka reiskia sunkiai vaiksto. As tuos 3 ivardinau
sunkiai isijungiantiems begiams, ypac 1 ir 2 begiams. Kaip yra? Gerai
jungiasi bet sunkiai vaiksto, kad pastumus i sona negrizta i viduri?
Minetas 3 punkte mechanizmas, prie kurio kabinasi trosai, yra mazgas numeriu
23 prisegtuke.