Tema: Re: opel astra G delfi vairo stiprintuvas
Autorius: Korke
Data: 2011-12-06 15:38:06
tai jei pas jus kaime nixuja nera to ko reikia, tai koks skirtumas ar uz
pigiai ar uz brangiai nera. Ir lygini cia detales vabshe ne tos pat
kategorijos. Tema buvo su konkreciu tikslu sukurta, tavo papilstymai
nelabai ka domina siaip.
Surask tu savo kalabybiski dabar siurbli ar stipro ar kuro man px, idomu
ar rasi isvis, kur ir kiekiai kitokie, kad ir naudotu vaiksto, ir
modifikaciju tam paciam modeliui keleta, ir dar gera ir uz pigiai. Rask
man uz 100, atvezk, uz 200 nupirksiu. Galesi dar 4 ratus nuliovus nusipirkt.