Tema: Re: opel astra G delfi vairo stiprintuvas
Autorius: High
Data: 2011-12-06 15:10:42
 Na tai cia gal pas jus didmiesciuos ir normalu, o pas mus kaime , tai 5
skyliu opeliui pirkau po 25lt ir nuliovi(matomai is zapaskiu
sukomplektuota)! Na gal kam ir pasitaio su kokia viena kita rudele, bet bent
man tai padanginis visus 4 nuliovus sukomplektavo. Del to as ir sakau, kad
uz kazkoki suhikta shrotini stiprintuvo siurbly moketi 400lt - visiskas
apsurdas.  Va uz kuro siurbly(dyzelio), tai dar butu galima moketitokius
pinigus ;)