Tema: Re: opel astra G delfi vairo stiprintuvas
Autorius: Korke
Data: 2011-11-29 13:15:42
tai man irgi ta pati aiskino, bet tai man 200km matalint, kad tuo
isitikint, o i klausima TRW-2 ar turit atsakymas "nu visokiu yra reik
ziuret vietoj" truputi man nepatogus, tai vat jei netycia ten vaziuotum
tai uzmestum aki ar yra buten man reikiamos modifikacijos (reikiamos
foto net atmesciau jei ka)