Tema: Re: pirkite mano opeliuka /astra
Autorius: Kostian
Data: 2011-11-21 23:38:22
nu priaugo svorio 150kg- tai normalu.+ normos uzspaude eco.

"Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
news:jae8n2$nbd$1@trimpas.omnitel.net...
> daugiau suletejo.
> o kuro sanaudos kiek padidejo? nuo deklaruojamu mieste 9,9 (gsi) iki 13.2? 
> (g) Nu downgrades motoro prasme per visus galus.
>
> "Kostian" <opc@opc.lt> wrote in message 
> news:jae5c5$jnj$1@trimpas.omnitel.net...
>> pizdec sulietejo- 0.1 sek iki 100 ar kiek? kaip del 200? nelabai cia 
>> rodiklis. visa kita pasikeite uztai.
>>
>> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>> news:jadrmp$776$1@trimpas.omnitel.net...
>>> :)
>>> nu zinai :)
>>> Kur cia ta neeiline modifikacija vidui? Zinok pas 2x naudojamus 1.6 16V 
>>> vidus lygiai toks pat :) tik nera situ ziedu apie rankeneles ir 
>>> spidometre. Nu ir panele graziau nudazyta, o ne pilka kakzokia spalva.
>>> Tai ten neeiliniai opeliai jau? ZInok ir tuose vairo multi kreivai 
>>> veikia.
>>>
>>> p.s. apie dyzelius neberasyk. Net graudu skaityt tavo pezalus.
>>> p.s.s  nebedrocink ant sitos opc. Gali man paaiskinti, kaip opelis 
>>> masinas tobulina? Senoji astra f gsi kazkaip greiciau begejasi uz sita. 
>>> Tai per 10m nesugebejo patobulinti?
>>>
>>> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message 
>>> news:jad5p5$e1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> as tai nesuprantu kokio bb cia kazkoki dyzeli kisi ? pradine kalba ne 
>>>> apie eiline stokine komplektacija ir ne kazkoki varguolishka dyzeli kur 
>>>> eiliniam runkeliui jau savaime sukelia satisfakcija.(ir pajibat'a kad 
>>>> prasukes 300-400kkm, kad pats pirkejas vaziuos kokius 10kkm metus, bet 
>>>> taigi dyyyyyzelis tai reiskai taupus!!!, nors sumoka kokius +20% "vien 
>>>> uz tai, kad dyzelis, nes ant turgaus taip yra, ir nesvarbu, kad /2 
>>>> prabeges, padoriau atrodantis ir pora metu jaunesnis benzas pigesnis, 
>>>> nes nu ne Dyyyzelis gi) :).
>>>> Cia kalba apie visgi ~150ag masina, tas pats tempomatas galbut visai 
>>>> kitaip elgiasi tokio variklio auto, nei kad kazkokiam drebanciam 
>>>> traktoriuje kur paspaudus reik radija garsint, kad dyzelio klaksejimo 
>>>> negirdet.
>>>>
>>>> Kalba, kad ir apie opelio nelabai vertinamo modelio neeiline 
>>>> "modifikacija" ar kaip cia issireiksti. Kur netik variklis kitoks 
>>>> mazumele, bet ir kitu bonusu yra. Del ergonomikos, tai kolei kas nera 
>>>> paskelbta, kad ergonomikos etalonas yra ablasiejus, ir kurio suvokimu 
>>>> jei "man nepatogu - reiskia xujova ergonomika" tai nesiulyciau p***st 
>>>> proto apie patogumus ir pan. Ir niekas nekalaba apie "dek papildomai 
>>>> nedejes kazka i opeli", niekas cia nieko nededa, tai gamykline 
>>>> komplektacija, o ne entuzjasto sukonstruota ir t.t. Aisku, kur cia 
>>>> pasigincysi su egzpertais ir net atlendanciais is kitu grupsu su savo 
>>>> "nevjebenna tobulybe svieto - passatu po pazastimi" guru'ais.
>>>>
>>>> ziuriu cia visu grynaveisliu autolietuviu ismintis yra, vertint pagal 
>>>> pavadinima modelio ir pajibat kas ten viduje, pradedant kokiu codecu 
>>>> kur dziugauja vazinedamas tiek trejetos metu senumo plastiko gabalu 
>>>> matizu, nes gi axujenai NAUJAS auto, tiek uzstrigusiais nuo vaikystes 
>>>> tik girdetais, paskui per penkmeti susitaupius ant bulkos stokines 
>>>> komplektacijos ir alpstant, kad vien pavadinimas atperka viska :)
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 2011.11.19 18:28, Ablasiejus wrote:
>>>>> ergonomikos nulis tu supranti ta ar ne? Ne isdestyme esme,
>>>>> patinka/nepatinka, o ergonomikoje.
>>>>> Astroj g:
>>>>> tempomatas - ant 2.0d padarius grazinti greiti (tarkim nuo 70 iki 
>>>>> 100) -
>>>>> uzkacegarina be proto ir po to paleidzia. Ta pati daro paspaudus
>>>>> greitejimo mygtuka.
>>>>> pedalai per arti sudeti-platesni batai visad kliuna.
>>>>> posukiu rankenle nesusipratimas-traskanti, kieta visa, kaip kiniskas
>>>>> shudas koks butu. Omegoj tokia pati jau "minksta", normali.
>>>>> Valytuvu rankenele - vel shudas, truksta elementariu funkciju.
>>>>> ir t.t.
>>>
>>
>>
>