as tai nesuprantu kokio bb cia kazkoki dyzeli kisi ? pradine kalba ne apie eiline stokine komplektacija ir ne kazkoki varguolishka dyzeli kur eiliniam runkeliui jau savaime sukelia satisfakcija.(ir pajibat'a kad prasukes 300-400kkm, kad pats pirkejas vaziuos kokius 10kkm metus, bet taigi dyyyyyzelis tai reiskai taupus!!!, nors sumoka kokius +20% "vien uz tai, kad dyzelis, nes ant turgaus taip yra, ir nesvarbu, kad /2 prabeges, padoriau atrodantis ir pora metu jaunesnis benzas pigesnis, nes nu ne Dyyyzelis gi) :). Cia kalba apie visgi ~150ag masina, tas pats tempomatas galbut visai kitaip elgiasi tokio variklio auto, nei kad kazkokiam drebanciam traktoriuje kur paspaudus reik radija garsint, kad dyzelio klaksejimo negirdet. Kalba, kad ir apie opelio nelabai vertinamo modelio neeiline "modifikacija" ar kaip cia issireiksti. Kur netik variklis kitoks mazumele, bet ir kitu bonusu yra. Del ergonomikos, tai kolei kas nera paskelbta, kad ergonomikos etalonas yra ablasiejus, ir kurio suvokimu jei "man nepatogu - reiskia xujova ergonomika" tai nesiulyciau p***st proto apie patogumus ir pan. Ir niekas nekalaba apie "dek papildomai nedejes kazka i opeli", niekas cia nieko nededa, tai gamykline komplektacija, o ne entuzjasto sukonstruota ir t.t. Aisku, kur cia pasigincysi su egzpertais ir net atlendanciais is kitu grupsu su savo "nevjebenna tobulybe svieto - passatu po pazastimi" guru'ais. ziuriu cia visu grynaveisliu autolietuviu ismintis yra, vertint pagal pavadinima modelio ir pajibat kas ten viduje, pradedant kokiu codecu kur dziugauja vazinedamas tiek trejetos metu senumo plastiko gabalu matizu, nes gi axujenai NAUJAS auto, tiek uzstrigusiais nuo vaikystes tik girdetais, paskui per penkmeti susitaupius ant bulkos stokines komplektacijos ir alpstant, kad vien pavadinimas atperka viska :) On 2011.11.19 18:28, Ablasiejus wrote: > ergonomikos nulis tu supranti ta ar ne? Ne isdestyme esme, > patinka/nepatinka, o ergonomikoje. > Astroj g: > tempomatas - ant 2.0d padarius grazinti greiti (tarkim nuo 70 iki 100) - > uzkacegarina be proto ir po to paleidzia. Ta pati daro paspaudus > greitejimo mygtuka. > pedalai per arti sudeti-platesni batai visad kliuna. > posukiu rankenle nesusipratimas-traskanti, kieta visa, kaip kiniskas > shudas koks butu. Omegoj tokia pati jau "minksta", normali. > Valytuvu rankenele - vel shudas, truksta elementariu funkciju. > ir t.t.