Tema: Re: pirkite mano opeliuka /astra
Autorius: Korke
Data: 2011-11-21 11:31:17
as tai nesuprantu kokio bb cia kazkoki dyzeli kisi ? pradine kalba ne
apie eiline stokine komplektacija ir ne kazkoki varguolishka dyzeli kur
eiliniam runkeliui jau savaime sukelia satisfakcija.(ir pajibat'a kad
prasukes 300-400kkm, kad pats pirkejas vaziuos kokius 10kkm metus, bet
taigi dyyyyyzelis tai reiskai taupus!!!, nors sumoka kokius +20% "vien
uz tai, kad dyzelis, nes ant turgaus taip yra, ir nesvarbu, kad /2
prabeges, padoriau atrodantis ir pora metu jaunesnis benzas pigesnis,
nes nu ne Dyyyzelis gi) :).
Cia kalba apie visgi ~150ag masina, tas pats tempomatas galbut visai
kitaip elgiasi tokio variklio auto, nei kad kazkokiam drebanciam
traktoriuje kur paspaudus reik radija garsint, kad dyzelio klaksejimo
negirdet.

Kalba, kad ir apie opelio nelabai vertinamo modelio neeiline
"modifikacija" ar kaip cia issireiksti. Kur netik variklis kitoks
mazumele, bet ir kitu bonusu yra. Del ergonomikos, tai kolei kas nera
paskelbta, kad ergonomikos etalonas yra ablasiejus, ir kurio suvokimu
jei "man nepatogu - reiskia xujova ergonomika" tai nesiulyciau p***st
proto apie patogumus ir pan. Ir niekas nekalaba apie "dek papildomai
nedejes kazka i opeli", niekas cia nieko nededa, tai gamykline
komplektacija, o ne entuzjasto sukonstruota ir t.t. Aisku, kur cia
pasigincysi su egzpertais ir net atlendanciais is kitu grupsu su savo
"nevjebenna tobulybe svieto - passatu po pazastimi" guru'ais.

ziuriu cia visu grynaveisliu autolietuviu ismintis yra, vertint pagal
pavadinima modelio ir pajibat kas ten viduje, pradedant kokiu codecu kur
dziugauja vazinedamas tiek trejetos metu senumo plastiko gabalu matizu,
nes gi axujenai NAUJAS auto, tiek uzstrigusiais nuo vaikystes tik
girdetais, paskui per penkmeti susitaupius ant bulkos stokines
komplektacijos ir alpstant, kad vien pavadinimas atperka viska :)