Tema: Re: Astroj siaubingai rasoja langai
Autorius: Velnias
Data: 2011-01-14 20:44:39
Jep - tokioje pacioje '00 metu 1.6 benzas ziauriai rasojo visi galiniai
langai - padejo salono filtro keitimas ir geras salono isdziovinimas
sildomam garaze per savaitgali, pries tai issausinus visus kilimus kiek
imanoma. Arba galima nuvaryt i svaros brolius, palikt pusdieniui ir
isdziovina normaliai.