Tema: Re: Astroj siaubingai rasoja langai
Autorius: Eex
Data: 2011-01-14 13:50:37
eksploatuojam dvi astras G, viena 00' kita 99' (1.6 ir 1.8 benzai).
irgi pastebejau rasojima. salono filtra keiciau - nepadejo. pas 99' astra
smarkiau sitas reikalas vyksta. kai buna salciai, tai apsala ir vidaus visa
dregme. tai kai buvo salciau, diena laikiau praveres siek tiek vairuotojo
langa - kazkiek pasitvarke (saltis issausina ora). kazkodel jauciu, kad cia
nuo susikaupusios dregmes ant kilimeliu, bet man tas rasojimas irgi keistas.
as pats vazineju su vectra B, 00', 1.8 benzas - jokio rasojimo praktiskai
nera (netgi galiu pasakyti kad is vis nera).